Uppdatering!

Hejsan!
Jag bloggar inte ofta, det vet jag. Jag har verkligen mycket att göra. Jag har skola, träning, vänner och familj att spendera tid med. Den här veckan kommer jag nog också ha fullt upp. Ska bland annat fixa inför söndagen då jag har min konfa avslutning. Jag har fixat klänning och skor. Ska bara fixa små saker som till exempel något att ha under klänning, typ vita korta tights. Sen ska jag klippa mig och fixa håret. Jag har också träning och skola på schemat. Just nu känns det som om jag har saker att göra hela tiden. Det är jobbigt men hoppas jag kan koppla av imellan åt. Igår var vi på bio, vi såg Arthur, asso den var hur söt som helst, verkligen! Sedan så kolla vi på Esc, det gick ju bra på Eric, trodde han skulle komma sist haha! Nej men somnade runt 01.30-02.00. Jag sov enda till halv tolv idag, det är länge för jag har inte sovit så länge på typ flera månader, så det var skönt! Efter middagen ska jag gå milen. Hoppas regnet inte kommer, har ju regnat hela dagen typ.. Hoppas ni har dte bra. Jag bloggar när jag hinner!

Bild sen i våras.

Jag ler för dig min dyrbara ängel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0