Tillbaka till verkligheten.

Hejsan!
Seg uppdatering det har varit va? Ja, varför? Jo för i fredags hade jag sådan stark migrän att jag spydde och hade mig så igår var jag jätte trött sov från och till 12-18.00 sen åt jag grillat och kollade på gamla klassiker, Madicken, barnen i byllebyn och nu håller jag på att kolla på den Vita stenen. Haha, ja rolig information? Nej men i morse gick jag upp vid halv åtta, åt en liten skål med flingor med mjölk och sen powerwalkade/intervall sprang jag milen. Idag gick det på 1.19 och det är bra efetrsom jag inte var kry i fredags. I alla fall, idag ska jag kolla film och sen vid 16.00 går jag på Zumba. Kommer bli tufft eftersom det är så varmt därinne. Men älskar träning så. Nu känner jag att detta inlägget bara blir massa babbel och helt tråkig fakta menmen.
Ha det gött!

Två ovisade höstbilder.


Kommentarer
Postat av: sofie ! :)

Jag saknar dig sjukt mycket snygging ! <3

2011-05-07 @ 03:53:41
URL: http://sofiiesoderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0