Tidsfördriv.. Eller något.

JUST NU:
Äter du: Just nu äter jag inget.
Dricker du: Dricker inget just nu.
Är du på väg att göra: Skriva ett tråkigt blogginlägg.
Lyssnar du på: Ingen musik, bara massa prat runt omkring.
Väntar du på: Att det ska bli tisdag.

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja det vill jag.
Vill du gifta dig: Ja.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Både och.
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Både och
Mage eller snygga armar: Mage
Tatueringar eller piercingar: Beror på, men tatuering?
Känslig eller inte: Beror på
Ragg eller förhållande: Förhållande.
Bråkstake eller tveksam: Inget av det, mitten!

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Ja..
Tappat glasögon eller linser: Ja ahaha!
Krossat någons hjärta: Har jag säkert.
Har du blivit arresterad: Ja.
Dissat någon: Ja
Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja.

TROR DU PÅ:
Jesus: ALLTID.
Dig själv: För det mesta: Nej.
Mirakel: JA!
Kärlek vid första ögonkastet: Nej.
Himlen: Ja
Tomten: Nej.
Att kyssas på första dejten: Nej.
Änglar: Ja, skyddsänglar och mirakel änglar.

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en flickvän/pojkvän på samma gång: Nej.
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja.
Vem kan du verkligen inte leva utan: Sofiie, familjen, Gzime, Åsa(plus familj), min släkt, Karolina + MASSA mer, alla mina vänner betyder så otroligt mycket för mig, jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Felicia-FotoEnligtFelicia

Saknar dig också Linnea <33

2011-06-14 @ 11:42:52
URL: http://fotoenligtfelicia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Baby, jag saknar dig somfan!

Hoppas att vi ses snart!<333

2011-07-16 @ 20:10:15
URL: http://sofiiesoderlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0