Nu är jag konfirmerad! :D

Hejsan! Konfan gick super, jag var nervös som in i bomben, men jag döljde det bra sa de ;) Jag fick massor av fint bla klockan här nedanför, samt halsbandet. Sen ska jag köpa en kamera för pengarna jag fick! Jag lägger ut bilder när syster skickat de. Idag var det första prao dagen, jag praoar i årkurs 3. Vad söta de är haha. Det är en kille som heter Ludvig som vill att jag ska vara med han på rasten och han ber mig om hjälp hela tiden. Men det tar på krafterna också. Är grymt trött. Men har Zumba ikväll så dte är bara att bita ihop!



I love Jesus, och jag kan stå för det! Jag satt och läste en text ifrån bibeln igår på tåget och visst jag fick blickar som sa: Usch, där är en sådan person som bara ber och läser biblen. Men i stället för att skämmas så höjde jag blicken och kollade säkert på de. Gud är för bra för att kasta bort.

Kommentarer
Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

Bra gjort Linnea! Stolt ska man va:)

2011-05-24 @ 16:27:53
URL: http://sprallice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0