Lördag, fina lördag

GODMORGON! Ni anar inte hur sjukt glad jag är just nu, jag har precis köpt en cykel och ni anar inte hur otroligt söt den är. Den är en "Cupcakes" cykel, haha det låter säkert hur konstigt som helst men jag älskar den. Sadlen har ett recept uppskrivet och ja jag älskar den. Nu ska jag dumpa mitt busskort och cykla till-och från skolan och träningar. Hihi. Trodde inte att jag skulle få känna rikig lycka eftersom den här veckan har varit kass.. Har inte mått så bra om man säger så. Men att gråta hjälper, eller springa tills du inte orkar längre, eller spela hög och peppande musik, eller skriva/måla vad du känner. Jag har de verktyg som hjälper mig när jag har ångest. Jag har det som ett mantra i skallen. Idag räckte sovmorgon, nya kläder och en cykel+en glad omgivning. Hoppas ni mår bra, ta hand om er.



I always love you.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Kan du inte lägga upp bild på cykeln ? :D

2011-05-28 @ 15:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0