"Godmorgon världen, vilekn underbar dag, säg vart går färden, vart åker vi idag?"

God morgon! Idag börjar jag vid elva. Gött! Efter skolan åker jag till Gnsojö. På söndag tar jag konfa, pirrigt men hoppas det går bra! Jag börjar bli nervös.. Men jag ville säga att ni som har mitt nummer, och ni som smsat mig men inte fått svar. Min mobil blev stulen förra veckan så spärrade den, och nu ha rjag mobilen men en spärrad mobil. Men jag har ett kort i Gnosjö så det ordnar sig. Men så ni vet varför jag inte svarar på sms eller smatal.



Oj, dålig bild. Men här är i alla fall en annan bild på mitt färgade hår.
Jag gillar det mer och mer, det är inte helt blont men inte helt brunt!
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

Svar: Japp, vi har bestämt att vi ska öva allihopa där. Med mickar också!! :) Ses där:)

2011-05-20 @ 09:48:54
URL: http://sprallice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0