Ett halsband som betyder guld!

Hejsan! Jag antar att de flesta är i skolan eller på jobbet nu? Men inte jag, jag är ledig. Sista dagen på Påsklovet. Känns tråkigt, men samtidigt ska dte bli roligt att träffa alla underbara männiksor i skolan i morgon. Igår hade Zumba på kvällen, sen så städade jag och gjorde spanskan så det är klart, vilket är skönt! Nu är jag ensam hemma (eller a byggarna är här också men ingen annan) så jag ska fixa mat själv. Blir nog bara flingor och macka för orkar inte laga mat, hehe. Jag kollad ein Sprallice blogg nyss, hon är så bedårande söt alltså. Kolla hennes videoinlägg så får ni se, hon är verkligen en undebrar person och jag saknar henne och Flizan..

Halsbandet är från Filippa, jag älskar dig, du ger mig styrka.

Kommentarer
Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat kreativt

Nja, bedårande vet jag inte...bara BÄST! Haha, skämtar! Saknar dig så OTROLIGT MYCKET<3<3<3<3

2011-04-28 @ 17:24:10
URL: http://sprallice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0